Ogłoszenie o zamówieniu
Termin ważności strony | 2015-12-11 |
---|
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
bip.um.choroszcz.wrotapodlasia.pl/
Choroszcz:
Ubezpieczenie mienia i innych interesów Gminy Choroszcz wraz z jednostkami
organizacyjnymi, Miejsko-Gminnego Centrum Kultury i Sportu, Zakładem Energetyki
Cieplnej, Wodociągów i Kanalizacji w Choroszczy Sp. z o.o. oraz ubezpieczenie
członków Ochotniczej Straży Pożarnej wraz z młodzieżową drużyną Ochotniczej
Straży Pożarnej Gminy Choroszcz
Numer ogłoszenia: 326172 - 2015; data zamieszczenia: 01.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V |
zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej |
|
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Choroszczy , ul. Dominikańska 2, 16-070 Choroszcz, woj. podlaskie, tel. 085 7132200, faks 085 7191839.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.choroszcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie mienia i innych interesów Gminy Choroszcz wraz z jednostkami organizacyjnymi, Miejsko-Gminnego Centrum Kultury i Sportu, Zakładem Energetyki Cieplnej, Wodociągów i Kanalizacji w Choroszczy Sp. z o.o. oraz ubezpieczenie członków Ochotniczej Straży Pożarnej wraz z młodzieżową drużyną Ochotniczej Straży Pożarnej Gminy Choroszcz.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa ubezpieczenia mienia, odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczeń komunikacyjnych, ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków osób uczestniczących w kulturze fizycznej Gminy Choroszcz wraz z jednostkami organizacyjnymi, Miejsko-Gminnego Centrum Kultury i Sportu, Zakładem Energetyki Cieplnej, Wodociągów i Kanalizacji w Choroszczy Sp. z o.o. oraz ubezpieczenie członków Ochotniczej Straży Pożarnej wraz młodzieżową drużyną Ochotniczej Straży Pożarnej Gminy Choroszcz. Przedmiot zamówienia podlega podziałowi na niżej wymienione części: Część I: Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczeń komunikacyjnych, ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków osób uczestniczących w kulturze fizycznej Gminy Choroszcz wraz z jednostkami organizacyjnymi, Miejsko-Gminnego Centrum Kultury i Sportu, Zakładem Energetyki Cieplnej, Wodociągów i Kanalizacji w Choroszczy Sp. z o.o.: a) ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych na bazie wszystkich ryzyk wraz z podlimitem na ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz kradzieży zwykłej, c) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, d) ubezpieczenie przedmiotów szklanych od stłuczenia, e) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia, f) obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, g) ubezpieczenie pojazdów od uszkodzenia i utraty AC/KR, h) ubezpieczenie Następstw Nieszczęśliwych Wypadków kierowcy i pasażerów (NNW ) i) bezskładkowe ubezpieczenie Assistance. j) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków osób uczestniczących w kulturze fizycznej Część II: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczej Straży Pożarnej i młodzieżowej drużyny Ochotniczej Straży Pożarnej Gminy Choroszcz. 1. Zakres I zgodnie z art. 32 ust. 3 pkt. 2 ustawy o ochronie przeciwpożarowej. 2. Zakres II, Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków, gdzie przedmiotem ubezpieczenia jest życie i zdrowie Ubezpieczonego. Suma ubezpieczenia 10 000,00 PLN Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Kod CPV: przedmiot główny: 66.51.00.00-8 - Usługi ubezpieczeniowe przedmioty dodatkowe: 66.51.51.00-4 - Usługi ubezpieczenia od ognia 66.51.54.00-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów 66.51.50.00-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty 66.51.64.00-4 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej 66.51.60.00-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej 66.51.61.00-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej 66.51.41.10-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych 66.51.21.00-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków 66.51.41.00-7 - Usługi ubezpieczeniowe dotyczące transportu Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej..
II.1.5)
|
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.51.00-4, 66.51.54.00-7, 66.51.50.00-3, 66.51.64.00-4, 66.51.60.00-0, 66.51.61.00-1, 66.51.41.10-0, 66.51.21.00-3, 66.51.41.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2018.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- a) aktualne zezwolenie właściwego organu nadzoru na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia lub inny dokument potwierdzający uprawnienia Wykonawcy do wykonywania działalności ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczeń działu II załącznika do Ustawy o działalności ubezpieczeniowej z dnia 22 maja 2003 (Dz. U. z 2010r. Nr 11 poz. 66 z późn. zm. ), w zakresie nie mniejszym niż opisany w niniejszej SIWZ.
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- złożenie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pzp- sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- złożenie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pzp- sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- złożenie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pzp- sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- złożenie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pzp- sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony i podpisany Formularz Oferty - według załącznika 2a (część I) i 2b (część II) do SIWZ. 2) Ogólne warunki ubezpieczenia zgodnie z art. 812 §1 KC, które stanowić będą załączniki do oferty, wszystkich ubezpieczeń, które są przedmiotem zamówienia. 3) Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów. 4) Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym powyżej. 5.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) należy dołączyć do oferty. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. 6.Dopuszcza się złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 przez pełnomocnika 7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w ust. 1 pkt. od 1.2 do 1.4 musi spełniać, co najmniej jeden Wykonawca lub wszyscy Wykonawcy łącznie; warunek określony w ust. 2 musi spełniać każdy Wykonawca z osobna. 8. Wykonawca powołujący się na zasoby innych podmiotów w zakresie ich: wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia, zdolności finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, którym to podmiotom zamierza powierzyć realizacje części niniejszego zamówienia w charakterze swojego podwykonawcy zobowiązany jest podać nazwy (firmy) podwykonawców. Zamawiający zastrzega, iż zmiana albo rezygnacja przez Wykonawcę z podmiotu będącego podwykonawcą na zasoby, którego powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, powoduje, iż Wykonawca jest obowiązany wykazać, że proponowany inny podwykonawca lub samodzielnie Wykonawca spełnia je w stopniu nie mniejszym niż dotychczasowy podmiot (podwykonawca). 9. Zgodnie z art. 23 ust. 4 ustawy PZP, w przypadku wybrania oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przed zawarciem umowy o zamówienie zamawiający będzie wymagał złożenia umowy określającej współpracę tych wykonawców na etapie wykonywania zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - warunki ubezpieczenia - 20
IV.2.2)
|
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy na poniżej określonych warunkach: 1) wykonanie zamówienia lub jego części w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego, 2) zmiana treści umowy wynikać będzie z konieczności dostosowania do bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, znowelizowanego bądź wprowadzonego w trakcie wykonywania zamówienia, 3) w danym rodzaju ubezpieczeniu mienia systemem sum stałych, objętego zakresem zamówienia, nastąpi wzrost lub spadek ilości albo wartości przedmiotu ubezpieczenia, 4) w trakcie realizacji zamówienia nastąpi wyczerpanie sumy ubezpieczenia /sumy gwarancyjnej w objętym zakresem zamówienia ubezpieczeniu systemem pierwszego ryzyka 5) w trakcie realizacji zamówienia nastąpi zmiana liczby jednostek organizacyjnych, instytucji kultury zamawiającego lub ich form organizacyjnych, 6) w trakcie realizacji zamówienia w ubezpieczeniu następstw nieszczęśliwych wypadków nastąpi wzrost lub spadek ilości ubezpieczonych osób lub drużyn OSP, 7) w ubezpieczeniach pojazdów mechanicznych nastąpi wzrost lub spadek ilości albo wartości ubezpieczonych pojazdów. 2. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w pkt 5, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego: 1) opis zmiany, uzasadnienie zmiany, 2) obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami określonymi w umowy, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy, 3) Zmiana postanowień umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 3. Zmiany umowy muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiącego, że umowa jest nieważna w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji. 4. Polisy ubezpieczeniowe będą wystawiane na okresy roczne zgodnie z terminem wykonania zamówienia, z wyjątkiem ubezpieczeń aktualnych zawartych wcześniej w odniesieniu do których dokumenty ubezpieczeniowe będą wystawiane na okres od następnego dnia po wygaśnięciu tych dokumentów do końca każdego rocznego okresu wykonania zamówienia tj. do: 31.12.2016, 31.12.2017, 31.12.2018 z zastrzeżeniami dotyczącymi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych w zakresie OC/AC/KR/NNW/ASS, o których mowa w pkt 10 oraz ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP o którym mowa w pkt 11. 5. Polisy potwierdzające ubezpieczenie OC/AC/KR/NNW/ASS, będą wystawiane na okresy roczne, zgodne z terminem wykonania zamówienia z wyjątkiem: - polis dotyczących umów ubezpieczeń komunikacyjnych AC/KR, NNW, ASS włączanych w trakcie wykonania niniejszego zamówienia, które będą zawierane od dnia zgłoszenia do ubezpieczenia do końca każdego rocznego okresu wykonania zamówienia tj do: 31.12.2016, 31.12.2017, 31.12.2018 ( wyrównanie okresu ubezpieczenia). - polisy OC posiadaczy pojazdów mechanicznych włączanych w trakcie wykonania niniejszego zamówienia będą wystawiane na pełne roczne okresy ubezpieczenia określone indywidualnie dla każdego pojazdu z możliwością wyrównania końca okresów ubezpieczenia pod warunkiem złożenia przez Ubezpieczającego wniosku o rozwiązanie umowy ubezpieczenia OC za porozumieniem stron w dniu wyrównania okresu ubezpieczenia tj. 31.12.2016, 31.12.2017, 31.12.2018 6. Polisy potwierdzające ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP na okresy roczne, po wcześniej weryfikacji listy członków OSP i młodzieżowej grupy OSP Gminy Choroszcz. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany sposobu wystawienia polis ubezpieczeniowych po rozstrzygnięciu niniejszego postępowania. 8 Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany sposobu płatności rat składki z tytułu zawartych umów ubezpieczenia po rozstrzygnięciu niniejszego postępowania.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres
strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: http://um-choroszcz.pbip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Gmina Choroszcz ul. Dominikańska 2 16-070 Choroszcz Tel. 85 713 22 00 fax: 85
719 18 39 e- mail: urzad@choroszcz.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2015 godzina 12:30, miejsce: Gmina Choroszcz ul. Dominikańska 2 16-070 Choroszcz.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczeń komunikacyjnych, ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków osób uczestniczących w kulturze fizycznej Gminy Choroszcz wraz z jednostkami organizacyjnymi, Miejsko-Gminnego Centrum Kultury i Sportu, Zakładem Energetyki Cieplnej, Wodociągów i Kanalizacji w Choroszczy Sp. z o.o..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I: Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczeń komunikacyjnych, ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków osób uczestniczących w kulturze fizycznej Gminy Choroszcz wraz z jednostkami organizacyjnymi, Miejsko-Gminnego Centrum Kultury i Sportu, Zakładem Energetyki Cieplnej, Wodociągów i Kanalizacji w Choroszczy Sp. z o.o.: a) ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych na bazie wszystkich ryzyk wraz z podlimitem na ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz kradzieży zwykłej, c) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, d) ubezpieczenie przedmiotów szklanych od stłuczenia, e) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia, f) obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, g) ubezpieczenie pojazdów od uszkodzenia i utraty AC/KR, h) ubezpieczenie Następstw Nieszczęśliwych Wypadków kierowcy i pasażerów (NNW ) i) bezskładkowe ubezpieczenie Assistance. j) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków osób uczestniczących w kulturze fizycznej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.51.00-4, 66.51.54.00-7, 66.51.50.00-3, 66.51.64.00-4, 66.51.60.00-0, 66.51.61.00-1, 66.51.41.10-0, 66.51.21.00-3, 66.51.41.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2018.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. warunki ubezpieczenia - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczej Straży Pożarnej i młodzieżowej drużyny Ochotniczej Straży Pożarnej Gminy Choroszcz..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczej Straży Pożarnej i młodzieżowej drużyny Ochotniczej Straży Pożarnej Gminy Choroszcz. 1. Zakres I zgodnie z art. 32 ust. 3 pkt. 2 ustawy o ochronie przeciwpożarowej. 2. Zakres II, Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków, gdzie przedmiotem ubezpieczenia jest życie i zdrowie Ubezpieczonego. Suma ubezpieczenia 10 000,00 PLN.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.51.00-4, 66.51.54.00-7, 66.51.50.00-3, 66.51.64.00-4, 66.51.60.00-0, 66.51.61.00-1, 66.51.41.10-0, 66.51.21.00-3, 66.51.41.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2018.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. warunki ubezpieczenia - 20
Metryka strony