Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy inspektora w Wydziale Finansowym w wymiarze pełnego etatu

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Burmistrz Choroszczy

ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy

 inspektora w Wydziale Finansowym

w Urzędzie Miejskim w Choroszczy
w wymiarze pełnego etatu  

 

  1. Wymagania niezbędne:

 

  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  • posiadanie wykształcenia wyższego o specjalności rachunkowość, finanse, ekonomia,

 

 

  1. Wymagania dodatkowe:

  • legitymowanie się co najmniej 3 – letnim stażem pracy w księgowości w administracji publicznej (preferowane doświadczenie w księgowości budżetowej)
  • znajomość przepisów o rachunkowości budżetowej, ustaw o finansach publicznych, o naruszeniu dyscypliny finansów publicznych, rozporządzenia w sprawie klasyfikacji środków trwałych, o samorządzie gminnym, prawa zamówień publicznych, 
  • znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej,
  • znajomość programów księgowych /preferowany GROSZEK/ i płacowych,
  • umiejętność biegłej obsługi komputera (programów biurowych – edytorów tekstu i arkuszy kalkulacyjnych, obsługa poczty elektronicznej, umiejętność korzystania z zasobów internetowych),

 

 

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
  • Prowadzenie księgowości budżetowej.
  • Kompletowanie dokumentacji dowodów księgowych.
  • Kontrola wyciągów, kompletowanie dowodów podatkowych i przekazywaniu ich do księgowości podatkowej.
  • Przekazywanie środków dla jednostek budżetowych zgodnie z planem finansowym gminy.
  • Przekazywanie należnych dochodów budżetu państwa.
  • Sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalno-rachunkowym (wstępna kontrola).
  • Bieżące dekretowanie i księgowanie dochodów i wydatków budżetowych.
  • Terminowe rozliczanie zobowiązań finansowych.
  • Kontrola prawidłowej ewidencji wydatków budżetowych oraz ich zaangażowania, porównania z planem finansowym.
  • Dokonywanie przelewów bankowych za rachunki i faktury zgodnie z terminem ich płatności.
  • Terminowe i rzetelne sporządzanie sprawozdań budżetowych w zakresie wydatków i dochodów budżetowych.
  • Księgowanie i rozliczanie wpłaconych wadiów i kaucji na rachunek depozytu.
  • Okresowe uzgadnianie i sporządzanie obrotów i sald kont analitycznych wydatków i dochodów budżetowych.
  • Analiza i kontrola kont rozrachunkowych, przeprowadzanie weryfikacji kont księgowych, wyjaśnianie powstałych różnic i inwentaryzacja roczna tych kont.
  • Sporządzanie inwentaryzacji składników majątkowych ze swojego stanowiska na dzień bilansowy.
  • Sporządzanie pism i potwierdzenie salda.
  • Miesięczne i kwartalne rozliczanie rozchodu materiałów.
  • Wprowadzanie do budżetu danych jednostkowych ze sprawozdań kwartalnych dotyczących realizacji dochodów i wydatków.
  • Przygotowanie załączników do rocznego sprawozdania finansowego i uczestnictwa w jego sporządzaniu.
  • Przygotowanie danych dla Skarbnika Gminy i Głównego księgowego niezbędnych do przygotowania sprawozdań i informacji o wykonaniu budżetu gminy .
  • Prowadzenia egzekucji należności z tytułu renty planistycznej, opłaty adiacenckiej, opłaty rocznej za użytkowanie wieczyste, dochodów budżetowych niepodatkowych
  • Sporządzania sprawozdań statystycznych.
  • Rozliczania inwentaryzacji wyposażenia i magazynów.

 

  1. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny,
  • życiorys (CV),
  • kopie świadectw pracy,
  • kopie dyplomów potwierdzające posiadane wykształcenie, uprawnienia,
  • kopie zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursów lub szkoleń,
  • oświadczenie kandydata o tym, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.

 

Do wymaganych dokumentów aplikacyjnych powinno być dołączone oświadczenie o treści zgodnej  z załącznikiem do niniejszego ogłoszenia

 

Uwaga:

Kandydat, który zamierza korzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ust.2 ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o zmianie ustawy o służbie cywilnej oraz niektórych innych ustaw (Dz.U.Nr 201, poz.1183), jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego stopień niepełnosprawności.

 

Warunki pracy na stanowisku:

W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym umowa zostanie zawarta na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy.

 

Informacje dodatkowe:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł poniżej 6%.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Biurze Podawczym Urzędu Miejskiego w Choroszczy (Choroszcz, ul. Dominikańska 2,) z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko…..” w terminie do godz. 12.00 dnia 23.07.2020 r.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wskazanym terminie, nie będą rozpatrywane.

Informacja o wynikach naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Choroszczy (https://bip.choroszcz.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miejskiego w Choroszczy (Choroszcz, ul. Dominikańska 2).

 

 

 

Choroszcz, 13.07.2020 r.

 

 

 

 

Załącznik do ogłoszenia o naborze

na wolne stanowisko pracy

z dnia 13.07.2020 r.

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych

  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w procesie rekrutacji na stanowisko podinspektora w Wydziale Organizacyjnym ogłoszonego dnia 9 września 2019 roku prowadzonego przez Urząd Miejski w Choroszczy. Jednocześnie oświadczam, że zostałam/łem poinformowana/y o przysługującym mi prawie dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie, jak również, że podanie tych danych było dobrowolne.
  • Wyrażam zgodę /nie wyrażam zgody* na przetwarzanie danych w procesie przyszłych rekrutacji prowadzonych przez Urząd Miejski w Choroszczy (*niepotrzebne skreślić)

KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

Zgodnie z przepisem art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia  27 kwietnia 2016 r.  w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej RODO) informuje się, że:

  1. Administratorem danych jest Burmistrz Choroszczy z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Choroszczy   Dominikańska 2, 16-070 Choroszcz;
  2. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: Urząd Miejski w Choroszczy ul. Dominikańska 2, 16-070 Choroszcz, tel. 85 713 22 02, e-mail: iod@choroszcz.pl;
  3. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest przepis art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, co oznacza, że Administrator będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe w celu przeprowadzenia naboru (rekrutacji) prowadzonej przez Urząd Miejski w Choroszczy na podstawie udzielonej przez Panią/Pana zgody.
  4. Pani/Pana dane osobowe mogą zostać obsłudze prawnej Administratora, dostawcom usług lub produktów działającym w imieniu Administratora, w szczególności podmiotom świadczącym Administratorowi usługi IT, kurierskie, pocztowe, a także innym podmiotom którym dane będą musiały być udostępnione   na podstawie przepisów prawa.
  5. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą stanowiły podstawy do podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany ani nie będą podlegały profilowaniu;
  6. Administrator Pani/Pana danych osobowych nie będzie ich przekazywał poza terytorium Polski i UE  ani organizacjom międzynarodowym w rozumieniu RODO;
  7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas niezbędny do realizacji celu, o którym mowa  w pkt 3 oraz po ustaniu tego celu przez czas określony w przepisach nakładających na Administratora obowiązek archiwizowania dokumentów urzędowych,
  8. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych, otrzymywania ich kopii oraz z zastrzeżeniem przepisów prawa przysługuje prawo do:

- sprostowania danych,

- usunięcia danych,

- ograniczenia przetwarzania danych,

- przenoszenia danych,

- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych

  1. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy z zakresu ochrony danych osobowych.
  2. Podanie przez Panią/Pana swoich danych osobowych dla realizacji celu, o którym mowa w pkt 3 jest dobrowolne, przy czym konsekwencją niepodania przez Panią/Pana danych osobowych będzie brak możliwości zrealizowania celu, o którym mowa w pkt 3.

 

…………………………………………

(czytelny podpis osoby wyrażającej zgodę)

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Choroszczy

Wytwarzający/odpowiadający: Robert Wardziński - Burmistrz Choroszczy

Data wytworzenia: 2020-07-13

Wprowadzający: Ewa Łukaszewicz

Data modyfikacji: 2020-07-24

Opublikował: Ewa Łukaszewicz

Data publikacji: 2020-07-13