Ogloszenie o naborze na stanowisko urzędnika
Termin ważności strony | 2015-04-30 |
---|
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Burmistrz Choroszczy
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy:
urzędnika – informatyk w Referacie Organizacyjnym
Urzędu Miejskiego w
Choroszczy
w wymiarze pełnego etatu
1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
c) wykształcenie inżynierskie lub magisterskie o specjalności informatyka lub pokrewne (np. automatyka i robotyka, elektronika i telekomunikacja, teleinformatyka);
d) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
2. Wymagania dodatkowe:
a) 3-letni staż pracy
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do podstawowego zakresu obowiązków, należy:
a) administrowanie informatycznym systemem sieciowym w Urzędzie;
b) nadzór nad techniczną infrastrukturą informatyczną w Urzędzie;
c) nadzór nad rozwojem i eksploatacją oprogramowania w Urzędzie;
d) administrowanie systemem komputerowym i bazą danych w Urzędzie;
e) prowadzenie strony internetowej oraz BIP Urzędu;
f) właściwe gospodarowanie zasobem sieciowym, tworzenie niezbędnych kopii zapasowych i zabezpieczanie danych w Urzędzie;
g) administrowanie tematycznymi bazami danych, na podstawie przepisów odrębnych w Urzędzie;
h) wykonywanie obowiązków Administratora Bezpieczeństwa Informacji;
i) administrowanie systemem teleinformatycznym oraz przestrzeganie zasad i wymagań bezpieczeństwa systemu teleinformatycznego w Urzędzie, wykonywanie obowiązków inspektora bezpieczeństwa teleinformatycznego;
4. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny;
b) życiorys (CV);
c) kopie świadectw pracy;
d) kopie dyplomów potwierdzające posiadane wykształcenie;
e) kopie zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursów, szkoleń;
f) posiadane referencje;
g) oświadczenie kandydata o tym, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
h) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014 r, poz. 1182) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2014 r., poz. 1202)”.
Uwaga:
Kandydat, który zamierza korzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ust.2 ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o zmianie ustawy o służbie cywilnej oraz niektórych innych ustaw (Dz.U.Nr 201 , poz.1183), jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego stopień niepełnosprawności.
Warunki pracy na stanowisku:
W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym umowa zostanie zawarta na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy.
Informacje dodatkowe:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł poniżej 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Choroszczy (Choroszcz, ul. Dominikańska 2, pok. nr 14)z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko…..” w terminie do godz. 15.30 dnia 29 kwietnia 2015 roku.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wskazanym terminie, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Choroszczy (http.um-choroszcz.pbip.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miejskiego w Choroszczy (Choroszcz, ul. Dominikańska 2).
Choroszcz,2015.04.17
Burmistrz Choroszczy
mgr inż. Robert Wardziński
Metryka strony