Ogłoszenie o naborze...
Termin ważności strony | 2015-01-12 |
---|
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Burmistrz Choroszczy
ogłasza nabór na wolne urzędnicze stanowisko pracy – referenta
Urzędu Miejskiego w Choroszczy w wymiarze ½ etatu
1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) wykształcenie wyższe magisterskie
d)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
e)minimum 2-letni staż pracy
f)posiadanie praw jazdy kategorii „B”
g)niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie
h)przeszkolenie w zakresie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych
2. Wymagania dodatkowe:
a)odbyta służba przygotowawcza i zdany egzamin ze służby przygotowawczej w samorządzie gminnym
b)znajomość problematyki prowadzonych spraw na danym stanowisku
c)znajomość terenu Gminy Choroszcz
d)z uwagi na charakter pracy – posiadanie prywatnego samochodu
3.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
do podstawowego zakresu prowadzonych spraw należą m.in. zagadnienia:
a) z zakresu rozwiązywania problemów alkoholowych,
b) z zakresu przeciwdziałania narkomanii ,
c) z zakresu ochrony zdrowia mieszkańców
4.Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny,
b) życiorys (CV),
c) kopie świadectw pracy,
d) kopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
e) kopie zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursów, szkoleń,
f) posiadane referencje,
g) oświadczenie kandydata na wolne stanowisko urzędnicze, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
h) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych
Uwaga:
Kandydat, który zamierza korzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ust.2 ustawy z dnia 19 sierpnia 2011roku o zmianie ustawy o służbie cywilnej oraz niektórych innych ustaw (Dz.U.Nr 201, poz.1183) jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego stopień niepełnosprawności.
Warunki pracy na stanowisku:
pierwsza umowa zawarta będzie na czas określony do 6 miesięcy, na ½ etatu
Informacje dodatkowe
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł poniżej 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać bezpośrednio w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Choroszczy (pok. nr 14 )z dopiskiem: „ Dotyczy naboru na stanowisko…..” w terminie do 12 stycznia 2015 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie zamieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Choroszczy (http.um-choroszcz.pbip.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miejskiego przy ul. Dominikańskiej 2 w Choroszczy.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014r. poz. 1182) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202)
Choroszcz, 2015.01.02
Metryka strony