Zarządzenie wewnętrzne Nr 5 /2003
Zarządzenie wewnętrzne Nr 5 /2003
Burmistrza Choroszczy
z dnia 28 lutego 2003 r.
w sprawie naniesienia zmian w „Instrukcji określającej sposób zarządzania systemem informacyjnym służącym do przetwarzania danych osobowych” oraz w załączniku Nr 2 do „Instrukcji w sprawie zabezpieczenia dokumentów zawierających dane osobowe w Urzędzie Miejskim w Choroszczy i jednostkach podporządkowanych zlokalizowanych w budynku Urzędu”.
Na podstawie § 11 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 3 czerwca 1998 r. w sprawie określenia podstawowych warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 80, poz. 521), zarządzam co następuje:
§ 1
Dotychczasowy § 3 „Instrukcji określającej sposób zarządzania systemem informacyjnym służącym do przetwarzania danych osobowych” otrzymuje nowe brzmienie:
„ Ustala się, że w budynku Urzędu przy ul. Dominikańskiej 2 w Choroszczy obszarem , w którym przetwarzane są dane osobowe z użyciem sprzętu komputerowego są następujące pokoje:
Urząd Stanu Cywilnego - pokój nr 2,
Referat geodezji, rolnictwa i gospodarki komunalnej - pokój nr 7,
Referat gospodarki przestrzennej i budownictwa - pokój nr 8,
Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - pokój nr 9,
Referat finansowy - pokój nr 16, 17.”
§ 2
Ustalam „Wykaz pomieszczeń w budynku Urzędu Miejskiego w Choroszczy przy ul. Dominikańskiej 2, w którym zlokalizowane są dokumenty zawierające dane osobowe” stanowiący załącznik Nr 2 do „Instrukcji w sprawie zabezpieczenia dokumentów zawierających dane osobowe w Urzędzie Miejskim w Choroszczy i jednostkach podporządkowanych zlokalizowanych w budynku Urzędu”.
§ 3
Traci moc Zarządzenie wewnętrzne Nr 4/2001 Burmistrza Choroszczy z dnia 24 kwietnia 2001 r.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania z mocą obowiązującą od dnia 1 stycznia 2003 r.
Burmistrz
inż. Jerzy Ułanowicz
Załącznik Nr 2 do „Instrukcji w sprawie
zabezpieczenia dokumentów zawierających
dane osobowe w Urzędzie Miejskim
w Choroszczy i jednostkach podporządkowanych
zlokalizowanych w budynku Urzędu”.
W y k a z
Pomieszczeń w budynku Urzędu Miejskiego w Choroszczy przy ul. Dominikańskiej 2, w którym zlokalizowane są dokumenty zawierające dane osobowe.
L/p |
Kondygnacja i nr pokoju |
Określenie zbioru danych |
1 2
3
4
5
6
7 |
Parter 1, 3 2, 3
4
7
8
9
16, 17 |
Akta Stanu Cywilnego Ewidencja ludności i dowody osobiste Rejestracja i pobór
Archiwum zakładowe
Rejestr dodatków mieszkaniowych
Rejestr decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu Rejestr pozwoleń na budowę Renta planistyczna
Rejestr świadczeniobiorców Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Choroszczy
Łączne zobowiązania pieniężne Rejestr podatków od posiadanych psów
|
Burmistrz
inż. Jerzy Ułanowicz
Metryka strony