Zarządzenie 5/2014 z 12.12.2014 r.
Zarządzenie Nr 5 /14
Burmistrza Choroszczy
z dnia 12 grudnia 2014 roku
w sprawie powierzenia prowadzenia spraw w imieniu Burmistrza Choroszczy
przez Sekretarza Gminy
Na podstawie art. 33 ust. 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2013 r. poz. 594 ze zm.) , zarządzam co następuje:
§ 1
Sekretarzowi Gminy powierzam sprawy dotyczące:
1. obrony, reagowania kryzysowego oraz ochrony cywilnej, przeciwpożarowej i przeciwpowodziowej,
2. związanych z Radą Miejską i BIP,
3. geodezji i gospodarki gruntami,
4. rolnictwa,
5. ochrony środowiska i gospodarki wodnej,
6. ochrony zwierząt,
7. zapewnienia właściwej organizacji przyjmowania skarg i wniosków interesantów,
8. rozpatrywania skarg skierowanych do Burmistrza i jednostek organizacyjnych Urzędu, badanie zasadności skarg, analizowanie źródeł i przyczyn ich powstania,
9. nadzoru nad organizacją i funkcjonowaniem Urzędu oraz koordynowanie działań podejmowanych przez poszczególne komórki organizacyjne,
10. planowania i koordynowania działalności kontrolnej Urzędu,
11. koordynowania realizacji zaleceń pokontrolnych organów kontroli,
12. zapewnienie zgodności wydawanych decyzji i działań Urzędu z obowiązującymi przepisami prawa,
13. opracowywanie projektów i zmian Statutu Gminy i Regulaminu Organizacyjnego Urzędu,
14. nadzór nad przygotowaniem projektów uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń Burmistrza,
15. analizowanie i opiniowanie projektów porozumień dotyczących przejmowania przez gminę zadań z zakresu administracji rządowej i samorządowej,
16. przyjmowanie ustnego oświadczenia woli spadkodawców
§ 2
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania z mocą obowiązującą od dnia 11 grudnia 2014 roku.
Metryka strony